توبه

ای توبه ام  شکسته از تو کجا گریزم

ای در دلم نشسته از تو کجا گریزم

ای نور هر دو دیده بی تو چگونه بینم

ای گردنم به بسته از تو  کجا گریزم





تو نه چنانی که منم       من نه چنانم که تویی

تو نه برانی که منم         من نه برانم که تویی

من همه درحکم توام       تو همه در خونه منی

گر مه وخورشید شوم     من کم از آنم که تویی





تا شمع تو افروخته من پروانه شدم

با صبر زدیدن تو بیگانه شدم

در روی تو بیقرار شده مردم چشم

یعنی که پرید مرو دیوانه شدم


نظرات 6 + ارسال نظر
باغ رویاها چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.baghroyaha.blogsky.com

سلام و خوبی؟ شعرهایی که نوشتی زیبا و پر محتوا هستن . وبلاگت قشنگ هست امیدوارم موفق باشید و در پناه حضرت مهر زندگی کنید

مجید چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ب.ظ http://www.ehsas-man.blogsky.com

سلام
ممنون که به من سر زدی
خیلی خوشحال شدم
وبلاگت بسیار زیباست
موفق و پیروز باشی

مهدی پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:55 ق.ظ

سلام فرید جون.
خوبی.وبلاگ شما هم خیلی خیلی باحاله.یه مدت بود که دنبال همچین وبلاگی می گشتم.
کارت درسته.
مهدی

پژمان پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:39 ب.ظ

سلام خوبی فرید مرسی بهم سر زدی شعرهای تو وبلاگ واقعا پر معنی ان بازم بنویس منتظرم قربانت موفق و سربلند باشی

محمد پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:02 ب.ظ http://www.love20.blogsky.com

سلام فربد جون خوبی من محمد هستم و از شعرایی که تو وبلاگت نوشتی واقعا لذت بردم و باید بگم که انتخابت تو شعر عالیه ..
و همین طور وبلاگ بسیار زیبایی هم داری .
به من هم سر بزن واقعا خوشحال میشم که دوست خوبی مثل تو داشته باشم ...
موفق و موئد باشی
نماز روزه هاتم قبول باشه

سلام پنج‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:00 ب.ظ

salam aziz sar jam weblage khobe vale agr sher nvise az sherhay khodit estfade kon vagr na say kon sherhai ke dar avaz bikar mibaran etfade nakoni ok pas bye

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد