در این  تنهای که خواب از چشمانم ربوده  است بتو می اندیشم میدانی اگر دوست داشتن تو کار اشتباهی ست پس قلبم به من اجازه نمی دهد کاره درستی انجام دهم چرا که در تو غرق شده  وهرگز  بدونه تو در کنارم نجات نخواهم یافت من همه وجودم را نثارت میکنم تا فقط یک شب دیگر در کنارت باشم تمامی زندگیم را به خطر میندازم تا تورا یک بار دیگر در کنارم حس کنم  چرا که قادر نیستم تنها بخاطره سرودمان زندگی کنم من همه وجودم را در تو فدا میکنم ... متوانی مرا حس کنی و تصور کنی که من به چشمانت خیره شدهام تورا به روشنی میبینم زنده و جاودانه در ذهنم جای گرفته ای  با این حال همچون ستاره بختم از من دور هستی .............

دوستت دارم

میخوام بگم دوستت دارم به پنجره به آسمون به این شب آینه درد به تک درخت کوچه مون  میخوام بگم دوستت دارام به اسم تو به گریه های بی هوا ...به کولی کوچه نشین میخوام بگم دوستت دارم به هر رفیق نارفیق به شاعرهای بی غزل به جنگلهای بی حریق میخوام بگم دوستت دارم دنیای ما عوض میشه با این جمله دوستت دارم دوستت دارم.........